Therese Lilja

28 februari 2017

Sista Februari

Hej min vän!

Hoppas du mår bra, jag har precis lagt Olivia och satt mig i soffan. Rätt trött idag efter en natt med lite dålig sömn. Olivia snurrade runt mest hela tiden så vi 4 gav jag upp och gick in till Melissa och sov i hennes enormt sköna nya säng. 

Är så mysigt i hennes lilla sovalkov.

Blev så bra i hennes rum och framförallt är hon jättenöjd och sover som en prinsessa i sin säng. Så skönt att även fått iordning bland alla leksaker i hennes stora skåp. Blev en väldigt bra helg trots att Melissa var sjuk. Eller ja hon var ju sjuk torsdag och fredag sedan var vi hemma i lördags så vi inte skulle smitta någon.
I söndags var Daniel med Olivia på knatteskutt på eftermiddagen. (Hon älskar det) Jag och Melissa bakade bananmuffins som de sedan fick med sig när de åkte till Björnön för att ta en tur med pulkorna i skogen. 

Min stora älskade tjej hade dukat bordet för frukost alldeles själv när jag hjälpte Melissa att klä sig. Mitt hjärta svämmar över av kärlek över hur fina och omtänksamma dom är❤ 

Igår var jag och tjejerna lediga och då hade vi en mysig dag hemma. Är så kul nu för dom leker så himla bra tillsammans. De kan leka hur länge som helst i sina rum när dom väl är sams. För så klart går det inte alls bra ibland och de tjivas och bråkar. I morgon ska jag bjuda på ett supersmarrigt recept på en morotskaka vi bakade igår. Men det får bli i morgon, nu ska jag stänga datorn.

Ha en fin kväll!
Kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar