Therese Lilja

25 februari 2017

Lördagsmorgon

God morgon min vän!



 Lite bilder från igår när solen sken och vi gick ut en sväng på tomten och lekte. Jag tog min kaffekopp med mig ut och satte mig mot husvägen och tankade energi.

Hur mår ni? Melissa mår bättre idag och har börjat äta och känns som sitt vanliga jag. Lite tröttare bara, men ändå på rätt väg. 
Daniel & Olivia är just nu iväg till Fagersta och hämtar hem en säng vi köpt till Melissa på blocket. Jag hade gärna haft kvar hennes fina växasäng några år till, men hon vill ha stor säng som Olivia❤. Så nu blir det så!
Ska passa på att rensa bland alla leksaker innan de kommer hem. Melissa har ett skåp i sitt rum som sväljer hur mycket som helst och där man gärna bara trycker in allt. Finns nog en hel del att skänka bort eller sälja.

Önskar dig en fin lördag!
Stor kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar