Therese Lilja

13 juni 2016

Olivia 4 år ♥

Hej min vän!

Ledig dag med flickorna och just nu pärlas det för fullt. Strax ska vi ner och fixa lite frukost, sedan får vi se vad vi hittar på idag. I eftermiddag är det i alla fall Sommarfest på förskolan så då ska vi dit.

Igår hade vi en kalasdag. Olivia fyllde 4 år, och det firades stort! Alla kompisar va här på dagen, åt tacos, lekte ute, glasstårta, spåbubbelmaskin, paket och så fiskdamm. Fram emot kvällen kom närmsta familjen och vi grillade hamburgare och åt tårta och njöt av den väldigt sköna kvällen. Va helt vindstilla och solen värmde skönt.











Olivia har längtat och väntat länge efter en stor stol i bilen. I fredags tog vi hem dom vi köpt och så gjorde vi en premiärtur till Hemmakväll och köpte godis. Kan säga att det var en mycket nöjd tjej.



Min älskade, underbara, omtänksamma, roliga och kloka lilla flicka. Tänk att jag fick lyckan att få bli just din mamma. Största gåvan och jag är tacksam varje dag. Jag älskar dig till månen och tillbaka tusen och åter tusen gånger om. Grattis på födelsedagen älskling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar