Therese Lilja

29 maj 2016

Mors dag♥

Hej min vän!


Underbara lövkoja jag handlade på torget i fredags
Tittar in lite fort innan jag hoppar in i duschen. Melissa sover middag och Daniel & Olivia är på kalas på Leos lekland. Jag och Melissa ska strax åka iväg på morsdags-fika ute hos mormor. Känner mig rätt trött idag och har ganska så ont i axeln. Men annars mår jag bra. Haft en lugn dag hemma hittills. Jag har städat lite så har barnen målat med vattenfärg. Alltid lika poppis men det blir ju färg överallt :)

Vad har ni för er idag? Firar ni era mammor, eller blir ni kanske firade själva? Jag är otroligt lycklig över att få vara mamma till två små prinsessor. Dom gör mig komplett och jag skulle inte vara den jag är idag utan dom två. Men jag tar inget förgivet och är tacksam varje dag.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha en fin dag & puss till min egna fina mamma idag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar