Therese Lilja

28 maj 2016

Trädgårdsfix!

Hej min vän!

Hoppas du mår bra! Sitter i soffan och tittar på Jessica Jones på Netflix medans barnen vilar. Daniel är iväg och köper täckbark. De senaste veckorna har varit riktigt bra trädgårdsveckor. Vi har grävt upp och gjort om den enorma planteringen vid uppfarten, planterat häck på andra sidan längs med uppfarten, rensat en hel del och planterat lite nytt i andra planteringar. Börjar bli riktgt fint. Färgerna i vår trädgård går i lilla, rosa med lite vita och gula inslag. Vi tar ett ställe åt gången och gör det ordentligt, kommer bli så bra när det är klart.

Vår äntligen ogräsfria stora plantering.

Lila planetring vid entrén.

Annars har veckan vart rätt så bra. Jag har hunnit med och träna en gång, fått egen tid med Melissa ( vi va och handlade en present till Olivia och en klänning till Melissa ) igår va vi ner och åt mat på Bellman med tjejerna och så fick Olivia köpa en present till sin kompis Ella som har kalas imorgon. 
Ikväll väntar taco kväll med extra allt och en lugn kväll i soffan framför Jessica Jones. Är så trött för tillfället så vi får väl se hur många avsnitt jag hinner se innan jag somnar. 

Min älskade minsta skatt.

Påväg till stan med nya vagnen.

Puss på dig :)

Toast Bellman & ett glas rose´

Nu ska jag återgå till mitt serietittande innan barnen vaknar.
Stor Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar