Therese Lilja

15 november 2016

Du vackra vinter kom tillbaka!

Hej min vän!

Det va längesedan jag skrev här, har saknat det och ska bli skönt att få skriva här igen och föreviga mina dagar. En hel sommar har gått och mycket har hänt. Men nu tar vi det från här och fortsätter vidare. Häng med!


Att de här korten är tagna i lördags det kan man inte tro när man tittar ut idag. Gnistrande snö, strålande sol och klarblå himmel utbytt mot mörker, regn och flera plusgrader. Nej kom tillbaka snart igen du vackra vinter!

Sitter i soffan med en skål propuding och klyftad apelsin med en skvätt kanel på. Älskar! Och så mycket vinter för mig. Det eller äpple, kanel och kvarg. Mums! 
Har tänt massa ljus på soffbordet, flickorna sover sen länge och Daniel kom ganska nyss hem från jobbet. Om några minuter börjar Dicte, ser ni? Jag gillar Dicte, svensk/danska kriminalserier är något jag gärna ser såhär höst och vintertid. 

Ha en fin kväll så hörs vi snart igen!
Stor Kram / Therese


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar