Therese Lilja

2 oktober 2017

Säsongens första

God morgon måndag!

Hoppas ni haft en fin helg. Ledig idag, så skönt med långhelg. Blir dock en väldigt lugn måndag här hemma. Olivia vaknade med feber i natt och hemsk hosta. Ingen feber nu men blir till att vila så hon blir frisk fort. Att ha sjuka barn och jobba som jag gör är inte det lättaste. Speciellt som läget är och har vart nu på salongen när kunder ibland fått vänta i månader för att hitta en passande tid. Då tar det emot rejält att boka av dem. Finns ingen som helst möjlighet att hitta en ny tid snabbt. Usch man känner sig otillräcklig som mamma främst. Känns lite extra skönt att jag va ledig idag och rå om henne❤
Nescafe lyx, skakad iKaffe och kanel på toppen. Varje morgon. Så gott!

Igår va Olivia hos sin kompis Alicia och jag och Melissa följde med mamma och Jessica till Erikslund. Jessica skulle köpa en ny soffa så vi va smakråd. Sedan hade jag lovat Melissa att få välja lite nya kläder då Olivia fått göra det tidigare i veckan. Olivia vill inte ha lika kläder som sin syster längre. Och dom är väldigt olika i vad dom gillar. Vilket är roligt! Vi hade en väldigt mysig dag, är härligt att få egentid med tjejerna.


Nu ska jag fixa lite frukost till tjejerna. Önskar dig en fin måndag!
Kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar