Therese Lilja

27 september 2017

Taket på plats

Hej min vän!

Hoppas du mår bra. Jag mår bra, barnen ligger nybadade i sina sängar och jag väntar in att dom somnar. Sedan ska jag fixa undan lite och sedan blir det nog sängen tidigt.  Kanske kolla en serie i sängen innan jag somnar.





Tänkte att det kunde vara kul för er att se hur det går med vårat takbyte. Det går fort framåt och idag när jag kom hem låg takpannorna på plats. Vi har valt mellangrå betongpannor och alla plåtdetaljer i alu-zink. Även skorsten ska kläs in. Är så nöjd än så länge och det känns som att vi valde rätt. Det vanligaste är väl tegelfärgat eller svart tak men vi tyckte det grå skulle vara finare ihop med vårat hus. Harmonisera bättre. Så spännande att komma hem varje dag!

Kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar