Therese Lilja

3 december 2016

Såååå trött!

Hej min vän!

Hur har ni det? En mysig lördag hoppas jag. Jag sitter i soffan och tittar på Så mycket bättre, är så otroligt trött så när det är slut går jag och lägger mig. Har jobbar idag, och det var stressigt från första sekunden tills jag gick hem. En och en halvtimme sen dessutom.
Sedan var det bara snabbt iväg till Coop och hem och förbereda inför kalas. Min fina man fyller på tisdag så idag har vi firat honom lite.




I torsdags var jag och salongen på Kajplats 9 på julbord. Inget vanligt traditionellt julbord utan det var skaldjursjulbord . Vi åt så mycket att vi nästan vart illamående hela bunten. Men riktigt gott var det. Smakade på de godaste gratinerade musslorna jag någonsin ätit. Mums!

Nu ska njuta det sista av kvällen och så ser jag fram emot en ledig dag i morgon med hela familjen utan att ha någonting planerat.

Stor kram/ Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar