Therese Lilja

30 november 2016

Saffransbullebak!

God kväll!

Hann aldrig titta in här igår. Dagen gick verkligen i ett och när barnen lagt sig för kvällen va jag rätt slut. Just nu är dom i luven på varandra stup i kvarten. Och Melissa är inne i värsta trotsåldern. Oh my va hon kan bli arg. Sen efteråt är allt som vanligt och hon är världens mysigaste och snällaste lilla tjej. Kan inte vara så lätt för henne heller. Min lilla älskling som snart fyller 3 år ❤




Men vi hade en jättemysig dag tillsammans och bakade bland annat saffransbullar. Tjejerna va så duktiga och vi fick ihop massa goda bullar med extra mycket fyllning. Vanliga lussekatter har aldrig vart min grej riktigt. Jag gör mina saffransbullar med fyllning av mandelmassa, smör, vaniljsocker och vit choklad. Supergott, ni måste testa!

Nu ska jag hoppas i säng, blir tidigt idag men är rätt trött. Kanske kollar ett avsnitt Blindspot innan jag somnar.

Sov så gott!
Kramar / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar