Therese Lilja

14 september 2017

Ledig dag för flickorna

Hej min vän!

Min lilla älskling, fy tusingen vad tråkigt livet hade vart utan alla dina bus och gosiga kramar.

Jobbat på förmiddagen sedan va vi till bilverkstan och hämta min bil. Nu är Daniel på jobbet och jag är hemma med flickorna. Förskolan är stängd idag. Just nu myser vi i soffan och vilar lite framför Röjar Ralf. Jag har tagit alvedon och hoppas min huvudvärk ska försvinna. Är så otroligt spänd och stel i nacken/axlarna. Så tror värken kommer därifrån. Hoppas det ger med sig lite.

Senare i eftermiddag tänkte vi hämta upp mamma och åka ut och ta en promenad i skogen. Ska bli skönt att få andas in lite skogsluft och mjuka upp kroppen. Avstått från träning denna och förra veckan pga luftrörskatarren. Men promenera är skönt. Älskar att promenera på hösten. Kör igång med träningen igen nästa vecka tänkte jag.

Va har ni för er idag? 
Kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar