Therese Lilja

3 september 2017

Vips så var det söndag igen!

God morgon!

Redan söndag igen och jag har inte hunnit med att titta in här under veckan. Jobbet och vardagen rullar på i alldeles för snabb takt ibland. Men idag är det söndag och ledig dag, så härligt. Daniel & Melissa ska på fotboll i eftermiddag så jag tänkte försöka hitta på något med Olivia. Vet inte vad riktigt än bara. Vädret är ju inte super känns verkligen som att hösten är här.
Om det håller uppe ska jag nog ut i trädgården en sväng. Plantera ner lite nya lökar och rensa bort lite sommarblommor. Snart dags för att höstfixa i krukorna.






Igår va vi med Jessica ner på stan och gick på Västerås Vegfest. Åt världens godaste tacopaj. Gick runt och tittade lite , barnen fick pyssla, plantera bönor och fick ansiktsmålning. På ett ställe fick vi smaka en glass som va så god att jag åkte direkt till ICA Maxi och köpte med mig några burkar hem. Gjorde även ett besök på Bondens marknad och handlade hem lite saft, blåbär potatis och blommor. Supermysig dag!

Nu ska jag mysa men mina nyvakna varma små skatter. Vi ligger alla i en hög i sängen och tittar på barnprogram.

Önskar dig en fin dag!
Stor kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar