Therese Lilja

14 september 2017

Skogspromenad & kort

Hej igen!



Vi hade en så härlig stund i skogen idag tillsammans med mamma. Dock krånglade min bil IGEN påväg till mamma så var bara att vända om och hoppas på att komma hela vägen hem igen. Så fick mamma hämta upp oss i stället. Usch va less jag blir på bilen.
Hur som så åkte vi ut till Björnön och gick i skogen i säkert 1 1/2 timme. Tjejerna va så duktiga och  orkade gå så långt. Nästa gång vill jag ta med lite varm choklad och sätta oss ner och fika på något fint ställe.




Är ju så vackert i skogen och finns så mycket fint att fota. Fastnade vid alla dessa svampar. Önskar så att jag hade en ordentlig kamera. Och så skulle jag vilja bli bättre på att fota. Fått tips om en kamera som jag satt högst upp på önskelistan. Jag tar mycket kort och det vore så mycket roligare att ha kort i bra kvalitet att spara.

Nu ska jag dricka the.
Kram / Therese




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar