Therese Lilja

21 augusti 2017

The steam hotel

Hej min vän!

Min man ❤
Utsikten från våra rum
Bubbel uppe på spat
Mysigt rum med gigantisk brasa inne på spat
Restaurangen
Snyggt salt och pepparkar
Min goda dessert
Morgonkaffe i lobbyn 

I fredags efter jobbet checkade vi in på Steam hotel här i Västerås. Och vilket hotel sedan. Supersnyggt, lyxigt, galet stort och bara så häftigt. Vi besökte spat, drack bubbel, badade i den varma utomhuspoolen och bara njöt i ett par timmar. Sedan gjorde vi iordning oss för middagen, tre rätters som avslutades med en galet god dessert. Avslutade kvällen med ett besök i Skybaren så klart! Sov som en prinsessa i så sköna sängar. Måste verkligen investera i nya kuddar här hemma. De har verkligen gjort sitt. 
Helgen va verkligen fantastisk och vi har fått så mycket tid tillsammans. Min fina man och jag. Tänk att vi hängt ihop i 10 år redan. Känner mig lyckligt lottad!

Nu ska jag och tjejerna ut och skörda lite i odlingslådorna. Ni får se senare va det blev.
Ha en härlig måndag!
Kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar