Therese Lilja

24 augusti 2017

Höst uppdaterade

God kväll vänner!

Hoppas ni mår bra, jag mår bra känner mig bara lite trött och längtar efter helg och tid med tjejerna. Jobbar även lördag så blir kort helg denna vecka. Nästa blir desto bättre . Känns som jag bara ser flickorna en kort stund innan läggdags på dagarna när jag jobbar sent. Vart bortskämd i somras med hela 4 veckor tillsammans.


Sko här och regnställ här.

Uppdaterade barnen med nya regnställ inför hösten och sedan hittade jag ett par höga sneakers jag beställde igår. Hoppas de passar. Har haft liknande tidigare år och de har verkligen vart superbra.Sen tror jag bara det är lite nya tunna vantar som saknas. Skalkläder och fleece köpte vi i våras. Skönt när inte allt behövs på samma gång.

Nu blir det en kopp ingefärste i sängen framför ett avsnitt av Designated survivor.
Sov gott!
Kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar