Therese Lilja

15 juni 2017

Olivia 5år & Astrid Lindgrens värld

Hej min vän!

Hoppas allt är bra, redan torsdag idag vilket betyder att det snart är helg även om jag jobbar på lördag. Förra helgen var vi i Småland på Astrid Lindgrens värld. Och det var så himla bra. Tjejerna älskade det och vi kommer absolut åka tillbaka fler gånger. Väldigt skönt var det dessutom att åka i början av sommaren när det fortfarande var lugnt och lagom med folk i parken. Rekommenderas varmt till alla med barn.Veckorna bara springer förbi, önskar man kunde sakta ner lite. Hinner inte med riktigt allt jag vill.









I måndags fyllde våran största tjej hela 5 år. Min stora kloka, snälla, omtänksamma och mysiga tjej. Det firades med tårta och paket på morgonen och sedan var släkten här på kvällen. Till helgen blir det kalas för kompisarna på Leos lekland.


Nu sover barnen och jag ska ner och hänga lite tvätt och sedan gå ut och se hur det går för Daniel.Han är i fullgång med att måla klart lekstugan till tjejerna. Blir superfint. Ni ska få se när den är klar.

Ha en bra kväll!
Stor kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar