Therese Lilja

13 maj 2017

Lovley terass!

Hej min vän!

Hoppas du har det fint. Själv sitter jag i soffan mellan flickorna som vilar middag. Ska bort på middag i kväll så tyckte det va bra om de sov en sväng. Annars är vi i full gång med fortsatt fix på baksidan. Daniel och Kjell bygger lekstuga och jag och tjejerna har planterat några enstaka blommor. Va tvungen köpa nått, de jag hade i krukorna såg alldeles för dystra ut.




Igår blev snickarna klara med våran nya terass. Oh my va bra det blev. Bättre än jag kunnat hoppas på. Den är stor, galet stor, tom vårt gigantiska hus ser litet ut. Hela kvällen igår spenderade vi med att montera ihop alla nya möbler. Får se om vi även skaffar en soffa när allt är klart. Väntar på altandörren som ska monteras och sedan en trapp ner till terassen. Och så tänkte vi få till ett utekök, med grill och vask. Här kommer vi trivas!

Nu hör jag att tvättmaskinen är klar.
Ha en skön lördag!
Kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar