Therese Lilja

23 mars 2017

Babylights

God morgon min vän!

Hoppas du sovit gott. Det har jag, flickorna har vart så duktiga och somnat helt själva 2 dagar i rad och sovit i sina sängar. Olivia tassar in på morgonkvisten men Melissa sover nästan alltid hela natten i sitt rum. Tidigare när Daniel vart borta har jag fått ligga i mitten i vår säng med en på var sida. Jag sover då sååå dåligt och är halv mörbultad på morgonen. 

Nu är det strax dags för mig att fara till jobbet, flickorna blev upphämtade nyss och är påväg med farmor och farfar till Falkenberg. Ikväll ska vi fixa våra hår på salongen och jag tänkte bli lite ljusare och försöka slinga bort min ombre. Haft denna typ av färgning så länge nu och är sugen på något nytt. Nått åt det här hållet tänker jag mig tillslut, kanske lite ljusare.



Foto lånat från Annica Englund


Nu dags att fara mot jobbet!
Önskar dig en fin dag, ljuvligt väder ute!
Kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar