Therese Lilja

23 januari 2017

Måndag

Hej min vän!

Ny vecka och jag känner mig rätt trött efter helgen. Men samtidigt skönt att den här delen av husförsäljningen är över. Helgen har verkligen gått i ett och vi har fått så mycket gjort här hemma. Melissa kunde som tur va åka till Kjell & Annika i lördags så vi kunde fixa utan att bli störda. Dock han vi aldrig med att ordna på vinden och i garaget så det får bli i helgen. 

Idag har i alla fall huset fotats och det ska bli spännande att få se hur resultatet blir. I morgon skulle bilderna va klara så inom ett par dagar borde huset vara ute på marknaden. 
Så spännande att jag vet inte vad!

Myser efter förskolan framför Barnkanalen.

Nu väntar jag bara på att Daniel ska komma hem och koppla in våran tv igen sen ska jag ta en lång skön dusch innan jag sätter igång med middagsfixet. I kväll står spagetti med köttfärsås på menyn. Alltid lika gott enligt mig!

Önskar dig en fin måndagskväll!
Stor kram / Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar